Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Szanowny Kliencie,
dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione mankamentów. Sprzedajemy towar fabrycznie nowy, który przechodzi kontrolę jakości jeszcze na etapie produkcji. Jeżeli jednak zdarzy się tak, że zakupiony u nas produkt przejawia wady fizyczne, niezwłocznie skontaktuj się z nami poprzez e-maila sklep@wlodipol.pl lub formularz kontaktowy na stronie Kontakt. W zgłoszeniu opisz swój problem oraz załącz zdjęcie przedstawiające wykryte przez Ciebie wady.


Pamiętaj, że każdy ze sprzedawanych u nas produktów objęty jest gwarancją, dlatego po zakupie koniecznie zachowaj kartę gwarancyjną sprzętu. W ciągu 14 dni mamy obowiązek rozpatrzyć Twoją reklamację z tytułu wady fizycznej lub prawnej produktu.


Reklamacje z tytułu gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług dodatkowych możesz składać bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie lub (w przypadku zakupów online) przesłać na adres:


DM GROUP POLAND SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie
ul. Bartosza Głowackiego 4 / 5,
30-085 Kraków.


W przypadku roszczeń z tytułu gwarancji producenta możesz składać je także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym towaru.

Szczegółowe zapisy z regulaminu sklepu:

  • Usługodawca dostarcza Produkty bez wad. Usługodawca jako sprzedawca odpowiada, jeżeli Towar i/lub Usługa Dodatkowa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym Ustawą KC.
  • Usługodawca nie jest gwarantem Towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji producenta jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy Towarze, w Sklepie Internetowym. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.
  • Usługodawca może być gwarantem Towarów w przypadku wykupienia Usługi dodatkowej – Przedłużonej Gwarancji lub wykupienia Gwarancji na Towar używany, wówczas mamy do czynienia z Gwarancją Usługodawcy.
  • Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania Usług Dodatkowych można składać, bezpośrednio w Sklepie fizycznym lub przesłać na adres: DM GROUP POLAND SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie przy ul. Bartosza Głowackiego 4 / lokal 5, 30-085 Kraków, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji producenta także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym Towaru.
  • Reklamacje z tytułu wady fizycznej lub prawnej rozpatrywane są w 14 dniowym terminie.
  • W przypadku sprzedaży pomiędzy przedsiębiorcami, Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, w szczególności Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wady ukryte sprzedaży.
  • Warunki Gwarancji Usługodawcy w przypadkach wykupienia takiej ochrony gwarancyjnej określone są szczegółowo w Karcie Gwarancyjnej.

Zobacz REGULAMIN