Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Dostępne formy dostawy

  • Paczkomaty InPost (przesyłka w ciągu 1-2 dni) – za darmo
  • Odbiór w sklepie – za darmo
  • Kurier GLS (przesyłka następnego dnia roboczego) – za darmo
  • Kurier GLS pobranie (płatność kurierowi przy odbiorze) – 15 złotych.

Informacje dotyczące dostawy

  • Wysyłka produktów zamówionych w sklepie internetowym wlodipol.pl (oraz na portalu Allegro.pl) jest realizowana tylko na terenie Polski.
  • Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub do paczkomatów firmy InPost.
  • Klient może także odebrać osobiście zamówiony towar w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Bartosza Głowackiego 4/5.
  • Termin realizacji umowy sprzedaży wynosi 1-14 dni roboczych.

Wskazówki w przypadku wyboru dostawy przez kuriera

  • Gdy przesyłka zostanie dostarczona za pośrednictwem firmy kurierskiej, jej odbiór wymaga pisemnego pokwitowania.
  • W przypadku, gdy klient stwierdzi uszkodzenie towaru w transporcie, należy to zgłosić w terminie do 7 dni bezpośrednio w firmie kurierskiej. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości, braki ilościowe, niekompletność itd.), zaleca się zgłosić w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki na adres sklep@wlodipol.pl oraz sporządzić w tym zakresie protokół szkody z firmą przewozową.


Wskazówki w przypadku wyboru dostawy do Paczkomatów InPost

  • W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu zewnętrznego opakowania przesyłki dostarczonej do Paczkomatu InPost, w celu ułatwienia i usprawnienia procedury reklamacyjnej zalecane jest wskazanie uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu oraz umieszczenie uszkodzonej, nieotwartej przesyłki w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała, oraz zamknięcie skrytki paczkomatu.
  • Należy również zgłosić to wlodipol.pl w ciągu 24 godzin od daty próby odbioru przesyłki, a także do InPost. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego, zaleca się zgłosić w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w najbliższym oddziale firmy InPost.