Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
  1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby w ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad.
  2. Usługodawca dostarcza Produkty bez wad. Usługodawca jako sprzedawca odpowiada, jeżeli Towar i/lub Usługa Dodatkowa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym Ustawą KC.
  3. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Ustawy, Ustawy KC.
  4. Usługodawca nie jest gwarantem Towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji producenta jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy Towarze, w Sklepie Internetowym. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.
  5. Usługodawca może być gwarantem Towarów w przypadku wykupienia Usługi dodatkowej – Przedłużonej Gwarancji lub wykupienia Gwarancji na Towar używany, wówczas mamy do czynienia z Gwarancją Usługodawcy.
  6. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania Usług Dodatkowych można składać, bezpośrednio w Sklepie fizycznym lub przesłać na adres: DM GROUP POLAND SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie przy ul. Bartosza Głowackiego 4 / lokal 5, 30-085 Kraków, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji producenta także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym Towaru.
  7. Reklamacje z tytułu wady fizycznej lub prawnej rozpatrywane są w 14 dniowym terminie.
  8. W przypadku sprzedaży pomiędzy przedsiębiorcami, Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, w szczególności Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wady ukryte sprzedaży.
  9. Warunki Gwarancji Usługodawcy w przypadkach wykupienia takiej ochrony gwarancyjnej określone są szczegółowo w Karcie Gwarancyjnej.